Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Συνεντευξη στην εφημεριδα Μεσογειος

1. Η θητεία σας στην Ευρωβουλή ήταν μια σημαντική πολιτική εμπειρία. Η επιστροφή σας στα πολιτικά πράγματα του Ηρακλείου, ως υποψηφίου Βουλευτή, ήταν μια αναμενόμενη πολιτική εξέλιξη για εσάς?

Η θητεία μου στην Ευρωβουλή ήταν για μένα εμπειρία ζωής όπως άλλωστε και η θητεία μου σαν Δήμαρχος. Είχα την ευκαιρία αλλά και την τύχη να εργαστώ και να ζήσω από κοντά δυο από τα σημαντικότατα επίπεδα της διαδικασίας λήψης αποφάσεων. Το τοπικό και το ευρωπαϊκό. Η πρόταση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στο Νομό Ηρακλείου ήταν σημαντική τιμή για μένα. Την αποδέχτηκα με μεγάλο το αίσθημα ευθύνης απέναντι στα προβλήματα του Νομού μας και με έντονη την πεποίθηση ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό μου για να υλοποιήσω αυτό που πίστευα και προσπαθούσα πάντα από όποια θέση και αν βρέθηκα: μπορούμε πάντα καλύτερα. Γιατί και μπορούμε να θέτουμε σαν χώρα υψηλούς στόχους και να τους πετυχαίνουμε, αλλά και πάνω από όλα γιατί όλοι οι Έλληνες αξίζουν μια καλύτερη ζωή με ευκαιρίες και ευημερία.

2. Ο Κ. Καραμανλής επέλεξε τις κάλπες την 4η Οκτωβρίου για να δοθεί πολιτική λύση στην παρατεταμένη εκλογολογία αλλά και στην οικονομική κρίση που βιώνει η Ελλάδα χαρακτηρίζοντας την απόφαση αυτή απόφαση ευθύνης. Ποια είναι η άποψη σας γι’ αυτό

Απ: Η κρίση που βιώνει σήμερα η Ελλάδα είναι η εμφανής απόδειξη των αδιέξοδων πολιτικών. Μία κατάσταση που το ΠΑΣΟΚ θα κληθεί να ανατρέψει στις 4 Οκτωβρίου. Η οικονομική απογραφή και οι αντιλαϊκές πολιτικές είναι το πολιτικό γεγονός που κανένας Έλληνας δεν μπορεί να ξεχάσει. Οι πολιτικές αυτές επιλογές δεν είχαν καμία λογική και πήγαν την χώρα κάποια χρόνια πίσω. Το μόνο που είχαν ήταν μια πολιτική εμπάθεια στο ΠΑΣΟΚ και προσωπικά στον Γ. Παπανδρέου, ο οποίος φαίνεται να κερδίζει την πολιτική αυτή παρτίδα μετά από πολύ αγώνα και κόπο.

Οι πολιτικές επιλογές του κ. Καραμανλή για την οικονομία, το ασφαλιστικό και τις περικοπές στα αυτονόητα ζητούμενα της κοινωνικής δικαιοσύνης, αναδεικνύουν τις πραγματικές του προθέσεις για συντηρητική πολιτική. Το μοναδικό θετικό της επιλογής του κ. Καραμανλή για τις εκλογές αυτές, θα το αποτέλεσμα τον εκλογών που θα σημάνει και το τέλος των αδιέξοδων νεοσυντηρητικών πολιτικών.

3. Το ΠΑΣΟΚ είναι ένα κόμμα εξουσίας. Πιστεύετε ότι έχει συγκεκριμένο πρόγραμμα για να κυβερνήσει την χώρα ξανά

Απ: Το ΠΑΣΟΚ την δεδομένη στιγμή είναι ένα πολιτικό Κίνημα που συνοψίζει στο πολιτικό του μήνυμα το δίκαιο αίτημα της κοινωνίας για ελπίδα στο αύριο. Το ΠΑΣΟΚ αφουγκράζεται το μήνυμα αυτό και είναι έτοιμο να κυβερνήσει την χώρα, μιας και ο λαός έχει ανάγκη από μια διαφορετική διακυβέρνηση. Το ΠΑΣΟΚ έχει ήδη προετοιμαστεί για την επομένη των εκλογών και έχουν ήδη ετοιμάσει τις πρώτες πολιτικές και νομοσχέδια που θα χαρακτηρίσουν τις πρώτες 100 ημέρες της διακυβέρνησης του.

Το ΠΑΣΟΚ και ο Γ. Παπανδρέου γνωρίζουν πολύ καλά ότι η αγανάκτηση του κόσμου δεν ενέχει καμία περίοδο χάριτος, μιας και τα προβλήματα είναι συσσωρευμένα απαιτούν άμεσες αλλά κυρίως εύστοχες λύσεις. Ο Γιώργος Παπανδρέου ξέρει καλά τον τρόπο και έχει σχέδιο ώστε η ελληνική οικονομία να ανακάμψει και να μπορέσει να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις της κοινωνίας για δίκαιη ανάπτυξη. Το ίδιο ισχύει και για το στελεχιακό δυναμικό του ΠΑΣΟΚ, το οποίο έχει την εμπειρία αλλά κυρίως την διάθεση να επιδείξει σημαντικό έργο στον ελληνικό λαό. Δεν σας κρύβω, ότι αυτό δημιουργεί μια πίεση σε όλους μας, αλλά γι’ αυτό είναι και οι πολιτικοί για να βρίσκουν λύσεις βιώσιμες σε κρίσιμες για την κοινωνία στιγμές.

Συνοψίζοντας, θα ήθελα λοιπόν να σας ξανατονίσω ότι το ΠΑΣΟΚ και τα στελέχη του είναι έτοιμα να δώσουν ξανά στον Έλληνα αισιοδοξία και πάνω απ’ όλα πίστη στις ικανότητες του.

Ερ:4 Σήμερα είστε υποψήφιος βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ στο Νομό Ηρακλείου. Τι επιφυλάσσει για σας η επόμενη μέρα στην διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ;

Απ: Η πολιτική μου φιλοσοφία είναι μακριά από καρεκλοκενταυρισμούς και αξιώματα, μιας και αυτά δεν είναι για εμένα αυτοσκοπός της ζωής αλλά ένα πολιτικό μέσο για να προσφέρω στους συμπολίτες μου και την κοινωνία μας, όσα περισσότερα μπορώ. Η δέσμευση μου στο Γιώργο Παπανδρέου, ήταν ότι θα αγωνιστώ με όλα τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ στο νομό μας, για αλλαγή, το ίδιο δεσμεύομαι και στους συντοπίτες μου στο Νομό Ηρακλείου. Ο κόσμος γνωρίζει καλά τι άνθρωπος είμαι και για το λόγο αυτό δεσμεύομαι ότι θα τηρήσω τις δεσμεύσεις μου και το λόγο μου χωρίς να κάνω πίσω ούτε μια στιγμή. Η πρόθεση του ΠΑΣΟΚ τα ψηφοδέλτια του, σε όλη την επικράτεια, να συνδυάζουν την εμπειρία με τις φρέσκιες πολιτικές ιδέες, με εκφράζει και με καλύπτει πολιτικά. Αυτό, άλλωστε, θα υπηρετήσει και η υποψηφιότητα μου στο Νομό Ηρακλείου, μιας και η θητεία μου ως Δήμαρχου αλλά και ως Ευρωβουλευτή αποτελεί το πολιτικό μου κεφάλαιο στις εκλογές αυτές αλλά και στην προσπάθεια του ΠΑΣΟΚ για μια σύγχρονη διακυβέρνηση κοντά στις απαιτήσεις της κοινωνίας.